درمان هموگلوبین پایین برای بیماران کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان هموگلوبین پایین برای بیماران کلیوی

درمان بیماران مبتلا به بیماری هموگلوبین پایین بسیاری از مردم که نیاز به درمان برای هموگلوبین پایین با توجه به سطح پایین خود را از هموگلوبین در رگهای خونی خود pochekEst. به خصوص برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، سطح هموگلوبین کم است اغلب یک علامت شایع برای آنها. اگرچه هموگلوبین کمک می کند تا اکسیژن حمل و نقل به بخش های مختلف بدن، به طوری که آنها برای سلامت کلی بدن مهم هستند.

چرا بیماران با بیماری کلیوی از سطوح پایین هموگلوبین؟

- آسیب کلیه

کلیه های سالم می توانید هورمونی به نام اریتروپویتین (EPO) تولید کند. هنگامی که بدن از سطوح پایین اکسیژن رنج می برد، کلیه ها می تواند اطلاعات در مورد آزادی از EPO، که می گوید مغز استخوان به شکستن سلول های قرمز خون بیشتری دریافت کنید. بنابراین، هنگامی که کلیه ها آسیب دیده، آنها نمی توانند به خوبی کار برای تولید بیشتر EPO، و سلول های قرمز خون کاهش خواهد یافت، به طوری که بیماران از سطوح پایین هموگلوبین رنج می برند.

- از دست دادن آهن

آهن یک ماده معدنی رایج است که می تواند در غذاهای غنی از پروتئین و آهن پیدا شده است ممکن است کمک به ساختن هموگلوبین است. با این حال، زمانی که بیمار از بیماری های کلیوی در مراحل اولیه، آنها اغلب مصرف محدود کردن پروتئین، و همچنین به عنوان یک منبع اصلی از آهن توصیه گوشت قرمز است که پروتئین با کیفیت بالا و به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی محدود است.

چگونه برای درمان سطح هموگلوبین پایین در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی؟

بهترین راه برای درمان هموگلوبین است برای اطمینان از میزان کافی آهن در رژیم غذایی، که می تواند کمک به ایجاد یک سطح هموگلوبین در خون است. بیماران باید به مقدار مناسب از مصرف آهن را، پس از مشاوره از پزشک خود. مصرف بیش از حد آهن نیز اثرات منفی داشته است، بنابراین بیماران باید با احتیاط زمانی که آنها را آهن است.

علاوه بر این، آنها نیز ممکن است برخی از داروهای چینی است که می تواند هموگلوبین تولید یا سلول های قرمز خون کمک کنند. آنها همچنین نیاز به اولین توصیه پزشکان خود را بپرسید. در موارد شدید، ممکن است نیاز به یک انتقال خون فوری.

علاوه بر این، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، سطح پایین هموگلوبین است که عمدتا به آسیب کلیوی خود را با توجه، به طوری که آنها باید درمان موثر برای بازگرداندن کلیه خود بافت آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه خود را. در این حالت، یک هموگلوبین پایین می توان به طور کلی افزایش یافته است.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: